sendrela masrya
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات سندريلا مصرية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» دبلومة احتراف عالم الجرافيك
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 15, 2011 4:48 pm من طرف iecs-rania

» خاص جدا جمعية الف باء اسلام لمحو الامية الدينية تبدأ نشاطها
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالجمعة يوليو 08, 2011 8:04 pm من طرف hobaaa2010

» نداء الى كل من ثار وقال لا للانظمة الظالمة!...لما لا يختار ا
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 2:32 am من طرف denada

» سقوط حكم الظلمة في تونس والزلازل والاعاصير في العالم.. وعلاق
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالجمعة فبراير 11, 2011 6:50 pm من طرف denada

» كيف سيكون العالم ان حكم شخص مختار من الله ؟
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 02, 2011 8:36 pm من طرف denada

» ايها المسلمون في مصر ان الداء في الانظمة المطبقة على رقابكم
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 02, 2011 2:24 am من طرف naqed

» وعمره فيما أفناه
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 18, 2011 3:22 pm من طرف رقية القلب

» موت في الحياة
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالسبت يناير 08, 2011 1:08 pm من طرف رقية القلب

» :: شركة سعودية ترغب في مهندسين ومدير مشاريع مصري ::
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 4:54 pm من طرف mutazagha

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ناهد
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_vote_rcapعايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_voting_barعايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_vote_lcap 
hamsa
عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_vote_rcapعايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_voting_barعايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_vote_lcap 
Admin
حبيب الروح
عاشقة الابتسامة
بستان المحبه
قمـ14ـر
الفراشه الطائره
haitelrooh
المتفائل2012

عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز

كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير العام
المدير العام
Admin

البلد : مملكه الحنان

عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز Empty
مُساهمةموضوع: عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز   عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 18, 2007 10:44 pm

انا جايبلكم النهارده ياجماعه برنامج فريد من نوعه وعن تجربه
طبعا كلنا لما بنزل ويندوز جديد بنلاقي ان كل الصور بتاعتنا اللي في display راحت وكل ال winks راحت والمشكله الكبيره هي ال emoticons
انا بقى لقيت الحل للمشكله دي والبرنامج دا هيخليك ترجعها كلها تاني بعد ماتسطب ويندوز وماتتحايلش على اصحابك انهم يبعتولك اشكال تاني
ركز معايا بقى في الشرح بالصور دا

شرح الاستخدام

اولا / حفظ نسخه من الصور والتعابير
عند تشغيل البرنامج ,, تظهر لك شاشة البرنامج الرئيسيه ,,
اضغط على الرقم ( 1 ) لتحديد مجلد الحفظ (( وتابع كما موجود بالصور ))

عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز 10069345

عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز 97636418

عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز 29241078

عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز 34444038

دا بالنسبه للجزء الخاص بعملية الحفظ وطبعا لازم يكون الماسنجر شغال وهي هتاخد وقت شويه *64
ولو جالك رساله ان العمليه مش نافعه يبقى لازم تشيل علامة صح من قدام ال winks او اي حاجه انت مش حاطط فيها حاجه جديده ومتنسوش طبعا ان الفولدر اللي هتحفوظوا فيه الحاجات دي يكون على برتشن تاني غير بتاع الويندوز عشان مايروحش مع الفرمته

المهم نرجع لموضوعنا

ثانيا / استرجاع نسخه من الصور والتعابير
يجب ان تشغل الماسنجر ,,*15

عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز 47366544

عايز تحتفظ بكل الايموشنز اللي عندك حتى بعد ماتنزل ويندوز 50576822

روابط التحميـــــــــل

[hide]
http://www.download.com/MSNBackUp/30...ml?tag=lst-0-3

او

http://d.turboupload.com/de/1480846/ttapi1p4dt.html
[/hide
https://sendrela.ahladalil.com